8/3/09

E os domingos Bruce Springsteen (XV): The rising

Tras estar varios sen grabar coa The E Street Band e tras os atentados do 11-S en Nova York, Bruce presentou The Rising. Con letras moi explícitas coa a que da título ao cd: The rising.

Non podo ver nada diante miña/ Non podo ver nada detrás miña
Fago o meu camiño a través da escuridade/ Non sinto nada, excepto esta cadea que me ata/ perdín a pista de ata onde cheguei
Cuan lonxe cheguei, cuan alto escalei/ Nas miñas costas, unha pedra de 60 libras/ Nos meus ombreiros media milla de corda

Estribiño:
¡Imos arriba, levantemosnos!
¡Imos arriba, pon as túas mans nas miñas!
¡Imos arriba, levantemosnos!
¡Imos arriba, levantemosnos esta noite!

Deixa a casa esta noite/ Campás soando enchen o aire
Levando a cruz da miña vocación/ Como unha seda de lume vingo cara abaixo

Estribiño

Hai espíritos encima e detrás miña/ As caras vólvense escuras e os ollos resplandecen
O seu prezado sangue obrígame/ Señor, álzome ante che fera luz

Mary, véxoche no xardín/ No xardín das cen miradas
Hai imaxes sacras dos nosos fillos/ Bailando nun ceo recheo de luz
Podo sentir os teus brazos ao redor miña/ Podo sentir o teu sangue mesturado coa miña
Un soño de vida chega a min/ Como un peixe bailando ao final da miña corda.

Ceo de escuridade e tristeza (soño de vida)/ Ceo de amor, ceo de bágoas (soño de vida)
Ceo de gloria e tristeza (soño de vida)/ Ceo de piedade, ceo de bágoas (soño de vida)
Ceo de memoria e sombra (soño de vida)/ O teu aire ardente encherá os meus brazos esta noite
Ceo de nostalxia e vacio (soño de vida)/ Ceo de plenitude, de vida bendicida

Estribiño


No hay comentarios: