27/11/08

Premio para a biblioteca do IES Afonso X

Biblioafonso, bitácora da biblioteca do IES Afonso X O Sabio, e blog irmán de Iniciarte, infórmanos de que veñen de obter o "III Premio nacional de buenas prácticas para la dinamización e innovación de las bibiotecas de los centros escolares" do Ministerio de Educación.
Fermoso recoñecemento para a unha biblioteca que aínda está a medrar. Emoción, múltiples correos de felicitación (van máis de 60 en 30 horas), chamadas teléfonicas (desde a Directora Xeral de Ordenación Educativa a infinidade de amigas e amigos). Pero tamén tristura polas amigas e amigos que merecían máis ca nós o premio e non o recibiron.
Parabéns e tremenda ledicia, que c...arai.

8 comentarios:

Sarinsky dijo...

Pues yo también te doy mis más sinceras felicitaciones!! Todo el empeño que se ha puesto en Biblioafonso recibe sus recompensas!!

Enhorabuena, de nuevo!!

Besos

Antonio Martínez dijo...

Grazas Sara. A verdade que é un premio a un labor de sete anos na Biblio da IES. Como dí unha amiga, estes premios son os "Oscar" das Bibliotecas Escolares. Moi, pero que moi, contento. Grazas, de novo.

danae rain dijo...

Te conozco por el blog de Sarinsky, y me ha llamado la atención lo del premio para la biblioteca. Yo también formo parte del proyecto de la biblioteca de mi instituto y el año pasado el Ampa regional nos otorgó uno. Veo que hay coincidencias, nos veremos por estos sitios. Saludos

danae rain dijo...

Ah, que se me olvidaba felicitarte, ya iré visitando tu blog.

Antonio Martínez dijo...

Muchas gracias, Danae rain, serás siempre bienvenida en Iniciarte. Lo de la Biblio... una carrera de fondo con un premio en una etapa. La meta está aún muy lejos. Si puedes visita el blog y ya me contarás.

O Segrel do Penedo dijo...

Ahora a esperar ata xaneiro para presentar ao "irmán pequeno" ao "concurso internacional" e ... máis celebracións!!!
Parabéns por ese merecidísimo recoñecemento ao traballo constante e ben feito.
SEGUIMOS DISFRUTANDO O PREMIO!!
Bicos.

Luis Gómez Casás dijo...

¡Ala, enorabuena! Eso sí, el título del premio no podía ser más largo ¿no? jeje.

Antonio Martínez dijo...

Grazas tamen ao mestre Segrel do Penedo e ao filosófico Luís. Grazas de todo corazón.